Værdier og kernefortælling

SGI-Fodbold tilbyder inkluderende, udviklende og sunde fodboldmiljøer til børn, unge og voksne, hvor der er plads til alle uanset alder, køn og niveau.

Men SGI-fodbold er meget mere end bare fodbold. Vi er først og fremmest en forening, som er drevet af frivillighed og fællesskab, samt glæden ved at gøre noget godt for andre. SGI Fodbold er EN klub, hvor ingen afdelinger, årgange eller personer er vigtigere end andre.

Vi sætter fællesskabet i centrum og sørger for at vores medlemmer trives såvel sportsligt som socialt. Nøglen hertil er alle vores trænere, ledere og frivillige, som vi investerer aktivt i igennem uddannelse, sparring samt sociale og faglige arrangementer.

Vores målsætning er at være området mest attraktive breddeklub, målt på antal glade medlemmer, familier, trænere og frivillige.